نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توافقاتي كه با دكتر جاسبي داشته ايم، ايجاد دانشكده پزشكي نهايي شده است كه متاسفانه تاكنون به مرحله اجرا در نيامده و بايد براي تحقق آن پيگيري شود.

به گزارش خبرنگارصنفي آموزشي ايسنا - منطقه يزد؛ محمد رضا تابش در مراسم معارفه رئيس جديد دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردكان در سخناني ضمن تاكيد بر اهميت دانش و دانشجويي بر نقش محوري دانشگاهها در توسعه فرهنگي جامعه تاكيد كرد.

وي خدمتگزاري به مردم نجيب، شريف متدين اردكان را افتخار دانست و اردكان را به دليل داشتن علما، ‌حكما،‌ فلاسفه و مشاهير در دورانهاي مختلف تاريخ، مشهور به يونان كوچك خواند.

تابش ‌بناي كار مسئولين را در شهرستان از ابتدا، توجه به توسعه همه جانبه و متوازن شهرستان و حركت بر مدار اعتدال دانست وگفت: ‌نمي شود در شهري 1000 ميليارد تومان زمينه سرمايه گذاري فراهم كرد، بدون آنكه زير ساختها فراهم شده باشد.

وي برنامه‌ريزي براي آينده را موجبات ترقي و تعالي شهرستان دانست و افزود: بايد دركنارايجاد كارخانه ‌هاي عظيم صنعتي كه در دست احداث هستند و در خصوص پرورش نيروي انساني كار آمد به عنوان موتور محركه صنايع نيز‌غافل نشد،

محمد رضا ‌تابش گفت: سعي كرده‌ايم تا در بخشهاي صنعت،‌ خدمت و آموزش عالي و فرهنگ، ‌حركتي متوازن را سامان دهيم.

عضو كميسيون برنامه و بودجه و ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي گفت: مجموعه آموزش عالي شهرستان در ابتدا، پذيراي 2هزار و 500 نفر از دانشجويان عزيز بود كه هم اكنون اين تعداد به 7هزار  نفر رسيده است.

وي سعي مسئولين را بر داير كردن رشته‌هايي دانست كه زمينه اشتغال به كار براي آن فراهم شده باشند.

تابش در بخش ديگري از سخنان خود، ‌به نقش موثر خيرين و مردم خير انديش در خصوص كمك به ساخت و تجهيز مكانهاي فرهنگي تشكر نمود.

تابش سپس با اشاره به خدمات مهندس پورهاشمي ‌،رئيس پيشين دانشگاه آزاد اسلامي اردكان، اقدامات انجام شده در اين دانشگاه در زمان تصدي ايشان را خوب توصيف كرد و گفت: نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي، ضمن عرض خير مقدم به دکتر دهستاني - رئيس جديد دانشگاه توقع و انتظار مردم و مسئولين از ايشان را حركت بر مدار اعتدال، كار شبانه روزي و مداوم،‌ پرهيز از مسائل حاشيه‌اي و تلاش در جهت رشد كمي وكيفي دانشگاه دانست و براي تمامي دست اندركاران و دانشجويان اين واحد دانشگاهي آرزوي توفيق و سربلندي نمود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا